top of page

Garantie en klachten

Wij zijn nu niet zo blij

Want je bezoekt deze pagina wellicht omdat je garantie op je productie nodig hebt of een klacht over ons hebt. Dat is niet zo mooi, en daarom zullen we jou zo goed mogelijk helpen. 

Garantie

Alle producten die je bij ons koopt hebben een fabrieksgarantie. Die garantie loopt in sommige gevallen zelfs op tot wel 10 jaar. Mocht je hiervan gebruik willen maken, stuur dan een mail naar mail@mincio.nl. Graag ontvangen we de volgende gegevens in je mail naar ons:

  • Voorletters en voornaam

  • Achternaam

  • Order-/bestelnummer

  • Artikelnummer

  • Telefoonnummer

  • Merk

  • Jouw vraag met betrekking tot het garantiegeval

  • Foto's van het product waarop het garantiegeval betrekking heeft

 

Naast de fabrieksgarantie gelden onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Zo proberen we jouw garantiegeval samen netjes op te lossen. Zodat jij weer van je product zal genieten.

Klachten

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mincio.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

bottom of page